Szavatosság

Kedves Vásárlóink!

Ezúton szeretnénk megköszönni az elmúlt évek során nyújtott tanácsokat, igényeket és észrevételeket, melyekkel megkerestek bennünket vásárlóink, a diétázni vágyók és azok, akiknek kérdésük merült fel a táplálékallergiával kapcsolatosan.

Ezen észrevételek folyamatos lehetőséget biztosítanak, hogy napról napra, hónapról-hónapra, évről-évre többet és jobbat nyújtsunk, szélesebb körbe juttathassuk el az évek során összegyűjtött információkat, tapasztalatot.

Az elmúlt év tapasztalatai azt mutatják, hogy az egyre szélesebb körű kereskedelmi, gyártó és szolgáltató termékskála, növekvő alkalmazotti létszám mellett sajnos néha előfordul, hogy minden igyekezetünk ellenére vannak, akik valamilyen kívülálló okokból fennálló probléma folytán nem érzékelik azt az óriási mennyiségű energiát, melyet a legprofibb kiszolgálás fejlesztésébe fektetünk.

Amennyiben valamiért így érezne ne habozzon jelezni bármely fórumunkon, akár telefonon a 06 (1) 297 3722 -es számon, mobilon a 06-30-529-2388-es számon, e-mailben az info (kukac) dietabc.hu e-mail címen, webáruház űrlapunkon keresztül, facebook-on személyes üzenetben, vagy személyesen Üllői úti üzletünkben az üzletben elhelyezett véleménydobozban, vagy személyesen üzletvezetőnknél.

Amit gyártunk, árulunk, arra garanciát vállalunk!

Amennyiben elégedetlen saját gyártású termékünkkel, azonnal kárpótoljuk vagy ugyanolyan termék biztosításával, vagy amennyiben szeretné a termék árának levásárlásával, vagy az összeg visszaadásával.

Amennyiben nálunk vásárolt termékkel kifogása van, mindent megteszünk az igények rendezése érdekében és megpróbáljuk érvényesíteni a beszállítónál a panaszt úgy, hogy Önnek ezzel már ne legyen dolga.

Mit tegyen, ha minőségi kifogása van pékáruval vagy az étellel?

Kérjük mindenképpen jelezze és azonnal intézkedünk a cseréről, vagy a termék árának visszaadásáról.

Mit tehet ha nem ízlik az étel, saját gyártású pékáru?

Kérjük először is jelezze Nekünk. Belső utasításokból adódóan vannak olyan esetek, amikor az éppen pultban álló, vagy kiszolgáló saját körben nem dönthet az ügyben, felettese segítségét kell kérje, ez esetenként pár percet vehet igénybe, viszont fontos hogy teljes képet kapjunk az ügyről és eszerint kárpótoljuk, és módosítsunk a gyártáson amennyiben szükséges.

Biztos, hogy ízletes, finom az a termék, amit megvásárol?

Különbözőek vagyunk, az ízlelés, érzékelések, édes-sós-savanyú-keserű ízvilág minden egyén számára más és más jelentéssel bír. Próbálunk mind a termékek kiválasztásánál, mind a saját pékáruk elkészítésénél, mind az ételek főzésénél figyelni egy megfelelő ízvilágára törekedni, azonban a különbözőségekből fakadóan sajnos adódhatnak félreértések, súrlódások. Természetesen ha nem elégedett a termék ízvilágával biztosan találunk megoldást a kárpótlásra.

Biztos hogy gluténmentes, amire az van írva hogy gluténmentes?

100% Csak olyan termékeket árulunk az üzletbe gluténmentes polcon, ami gluténmentességet garantáló gyártótól/beszállítótól érkezett, és kétséget kizáróan biztosak vagyunk benne hogy ez megfelel a valóságnak. Azoknál a beszállítóknál, vagy termékeknél melynél/melyeknél bármilyen kétség felmerülhet a gluténmentességről bármilyen kecsegtető ajánlattal keresnek meg minket nem vállaljuk a termék értékesítését. Ízben, minőségben, mennyiségben, árban néha egymás rovására kell kompromisszumokat kötni, a gluténmentességben nem ismerünk kompromisszumokat.

Webáruházban rendelt csomag problémakezelése

A webáruházban történő vásárlás esetén is érvényesek a fenti garanciák és szavatosságok, mindent megteszünk az esetleges probléma rendezése érdekében, egyetlen kérésünk csak, hogy jelezzék felénk a problémát, ezt minden esetben orvosoljuk, a hibát javítjuk, az okozott kellemetlenségért kárpótoljuk.

A bejegyzés kategóriája: Felhívás
Kiemelt szavak: , .
Közvetlen link.

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.